48 پيام دريافتي از سوي شهروندان با سامانه ارتباط مردمي شهرداري سقز اولويت بندي و مورد بررسي و پيگيري قرار گرفت.
تمام گزارش های رسیده از طريق سامانه 137 به واحدهاي مربوطه ارجاع و توسط كارشناسان بررسی و پيگيري می شود. در طول دي ماه سالجاري بيشترين درخواست شهروندان از طريق سامانه به ترتيب مربوط به حوزه عمراني با 25مورد، خدمات شهري و واحدهاي ذيربط 19 مورد، سازمان حمل و نقل 3مورد، شهرسازي 1 مورد بوده كه اكثر موارد مذكور پيگيري و انجام و نتيجه آن نيز به شهروندان اعلام شده است و برخي از موارد كه نياز به بررسي بيشتر و يا در اين فصل قابل انجام نبوده در اولويت هاي كاري در فصل كاري قرار گرفته است.
آسفالت و لكه گيري، تعمير پل هاي فلزي عابر پياده، سنگ فرش معابر و مرمت دريچه، جلوگيري از ساخت و ساز غير مجاز، جلوگيري از سد معبر اصناف و دست فروشان، يخ زدگي معابر، مشكلات مربوط به حوزه تاكسيراني و مسافربران شخصي از جمله موارد اعلامي از سوي شهروندان با سامانه ارتباط مردمي 137 شهرداري بوده است.
برقراری ارتباط با سامانه 137 هیچگونه هزینه ای نخواهد داشت و شهروندان می توانند از طریق تلفن هاي ثابت و همراه درخواست ها، مسايل و مشكلات حوزه شهري را با این سامانه مطرح و درصورت مراجعه حضوری نیز فرم های ثبت حضوری برای درج درخواست در اختیار آنها قرار می گیرد.